Translate

Sunday, October 28, 2018

Suspek kes cubaan samun diburu polis

MOHD. AZLI ADLAN

KUALA TERENGGANU - Malang buat seorang penjenayah bukan gagal menyamun malah kini diburu polis selepas meninggalkan barangan peribadi di lokasi kejadian di pekarangan sebuah klinik swasta di Jalan Masjid Abidin di sini baru-baru ini.

Dalam kejadian pada pukul 7.10 pagi, 6 Oktober lalu, niat jahat suspek berusia 38 tahun tersebut untuk menyamun seorang guru wanita tidak kesampaian apabila jeritan mangsa meminta pertolongan telah didengari seorang pengawal keselamatan sebuah premis berdekatan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, Superintendan Suffian Sulaiman berkata, sewaktu kejadian, wanita berusia 50 tahun yang mahu melakukan pemeriksaan kesihatan sedang menunggu klinik swasta tersebut beroperasi.

"Sewaktu mangsa sedang menunggu di pekarangan klinik swasta terbabit tiba-tiba dia didatangi suspek yang memakai jaket gelap dan bertopi keledar serta bersenjatakan pisau.


"Seorang pengawal keselamatan premis berhampiran yang mendengar jeritan mangsa telah memberi bantuan menyebabkan suspek bertindak melarikan diri dengan meninggalkan motosikal, jaket dan lesen memandu di lokasi kejadian,"  katanya di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment