Translate

Wednesday, October 24, 2018

PBSNT setuju agih tiket final Piala Malaysia ke daerah-daerah

MOHD. AZLI ADLAN

KUALA TERENGGANU - Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT) bersetuju untuk mengagihkan sebahagian penjualan tiket perlawanan akhir Piala Malaysia di semua daerah di negeri tersebut mulai Khamis ini.

Timbalan Presiden PBSNT, Hishamuddin Abdul Karim berkata, pengagihan sebahagian 30,000 tiket yang diperuntukkan untuk skuad Penyu melibatkan tujuh daerah di negeri berkenaan selain Kuala Terengganu.

"Keputusan ini dibuat selepas PBSNT mengambil cakna permintaan penyokong-penyokong TFC I yang menetap di luar Kuala Terengganu seperti Kemaman dan Besut bagi memudahkan proses pembelian tiket perlawanan akhir Piala Malaysia.

"Tiket-tiket berharga RM50 bagi penonton dewasa dan RM10 untuk kanak-kanak akan dijual menerusi persatuan bola sepak daerah (PBSD) masing-masing. Kita menyerahkan kepada PBSD terbabit tentang cara dan lokasi penjualannya," katanya selepas mempengerusi mesyuarat PBSNT di  Wisma Amar di sini hari ini.

Hishamuddin berkata, PBSNT juga bersetuju untuk mengagihkan kira-kira 10,000 tiket perlawanan akhir Piala Malaysia membabitkan TFC I dan Perak itu kepada semua kelab-kelab penyokong TFC I.


Tambah beliau, baki tiket yang tinggal pula boleh didapati di kaunter C, Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Lumpur dari pukul 10 pagi hingga 2 petang, lusa. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment