Translate

Thursday, May 11, 2017

Empat lelaki edar dadah di pekarangan masjid diberkas

KUALA TERENGGANU - Seramai empat lelaki termasuk seorang remaja berusia 16 tahun yang keciciran persekolahan dipercayai anggota sindiket dadah berjaya diberkas polis di pekarangan Masjid Seberang Marang, Marang kelmarin.
Dalam serbuan pada pukul 6 petang itu, kesemua suspek yang berada di dalam sebuah kereta Perodua Myvi terbabit dipercayai sedang menunggu pelanggan bagi melakukan urus niaga dadah di kawasan tempat letak kereta masjid berkenaan.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Terengganu, Superintendan Roslan Tahir berkata, kereta peronda polis telah bertindak menghalang laluan sebaik kenderaan yang dinaiki empat lelaki tersebut memasuki salah sebuah petak di tempat letak kereta terbabit.
"Pemeriksaan di dalam kereta berkenaan dinaiki kesemua suspek yang berusia dalam lingkungan 16 hingga 26 tahun berkenaan telah menjumpai 13 botol mengandungi serbuk disyaki dadah jenis heroin seberat 62.45 gram bernilai RM5,850.
"Sebanyak 90 biji pil kuda seberat 10.15 gram bernilai RM800 juga telah berjaya dirampas dalam serbuan itu," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Kontijen Terengganu di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment