Translate

Wednesday, February 20, 2019

Suami isteri nyaris maut kereta jatuh gaung

HULU TERENGGANU – Pasangan suami isteri nyaris maut selepas kereta Toyota Camry yang mereka naiki terjunam ke dalam gaung sedalam kira-kira 30 meter di Kilometer 397.7, Lebuh Raya Pantai Timur 2 (LPT 2) berhampiran Ajil dekat sini kelmarin.

Dalam kejadian pada pukul 6.30 petang itu, Tan Le Wa, 58, cedera parah, manakala suaminya, Cheng Tin Sang, 63, yang memandu kereta itu cedera ringan.

Ketua Polis Daerah Hulu Terengganu, Deputi Supe­rintendan Mohd. Adli Mat Daud berkata, sewaktu kejadian, pasangan suami isteri tersebut dalam perjalanan pulang ke rumah mereka di Taman Istiwa, Wakaf Tapai, Marang dari Kuala Lumpur.

“Setiba di lokasi kejadian, Toyota Camry yang mereka naiki hilang kawalan sehingga terbabas dan terjunam ke dalam gaung.

“Mereka kemudiannya di­bantu sepasukan anggota Polis Gerakan Am yang kebetulan melalui lokasi kejadian,” katanya kepada Kos­mo! semalam.

Mohd. Adli memberitahu, kedua-dua mangsa telah dihantar untuk mendapatkan rawatan di Hospital Hulu Terengganu di sini dan keadaan mereka dilaporkan stabil.

No comments:

Post a Comment