Translate

Friday, September 27, 2019

Piala Malaysia: Tempo permainan TFC I terganggu

MOHD. AZLI ADLAN

KUALA TERENGGANU - Pengendali sementara Terengganu Football Club I (TFC I), Nafuzi Mohd. Zain mengakui anak buahnya agak terganggu dengan 'lakonan' pemain Johor Darul Ta'zim yang kerap merebahkan badan sewaktu aksi suku akhir pertama malam tadi.

Beliau berkata, gangguan tersebut yang menyebabkan pengadil, Wan Mohamad Tarmizi Wan Ibrahim sering memberhentikan perlawanan seketika.

"Kita mengharapkan kedua-dua pasukan (TFC I dan JDT) mempamerkan permainan menarik untuk ditonton tetapi perjalanan permainan terganggu kerana terlalu kerap diberhentikan.

"Walaupun tewas, saya tiada masalah dengan prestasi yang telah ditunjukkan anak buah saya sepanjang perlawanan ini," katanya ketika ditemui selepas perlawanan di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu malam tadi.

Pada aksi tersebut, TFC I menempah laluan berliku apabila tewas 0-1 kepada JDT menerusi jaringan penyerang import, Diogo Luis Santo pada minit ke-21.


Nafuzi berkata, anak buahnya telah memberi tentangan sengit kepada skuad Harimau Selatan walaupun juara Liga Super itu bukan calang-calang pasukan. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment