Translate

Saturday, June 22, 2019

Perunding perkahwinan melecur 20 peratus meninggal dunia

BESUT - Seorang perunding perkahwinan yang membakar diri di dalam kereta Proton Persona miliknya dalam kejadian di tapak Pasar Malam Tok Has, Jerteh di  sini pada Jumaat lalu telah meninggal dunia semalam.

Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Mohd. Zamri Mohd. Rowi berkata, lelaki berusia 37 tahun itu menghembuskan nafas terakhir pada pukul 4.30 petang selepas tiga hari bertarung nyawa di Unit Rawatan Rapi Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), Kubang Kerian, Kelantan.

"Mangsa telah melecur 20 peratus di bahagian kepala dan mukanya akibat kebakaran terbabit," katanya kepada Kosmo! ketika dihubungi di sini semalam.

Mohd. Zamri berkata, siasatan mendapati kematian mangsa tidak melibatkan unsur jenayah dan kes diklasifikasikan sebagai kematian mengejut.

Dalam kejadian pada pukul 12.13 tengah hari itu, lelaki tersebut dipercayai sanggup datang dari Kota Bahru, Kelantan semata-mata untuk membakar diri dalam kejadian yang disyaki bermotifkan bunuh diri.

Pemeriksaan di dalam kereta berkenaan telah menjumpai sebotol air mineral berisi minyak petrol yang dipercayai telah digunakan dalam kebakaran terbabit.

No comments:

Post a Comment