Translate

Wednesday, July 26, 2017

Tiga lelaki dipercayai pengedar dadah diberkas polis

BESUT - Tiga lelaki yang terdiri daripada dua nelayan dan seorang buruh disyaki pengedar dadah diberkas dalam serbuan di sebuah rumah di Kampung Beris Lampu, Kuala Besut dekat sini kelmarin.
Ketiga-tiga suspek yang berusia dalam lingkungan 25 dan 27 tahun telah diberkas bersama kesemua dadah jenis heroin, Erimin 5 dan pil kuda yang dianggarkan bernilai RM5,023 dalam serbuan berkenaan pada pukul 8.30 malam tersebut.
Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Mohd. Zamri Mohd. Rowi berkata, serbuan dilakukan berikutan maklumat daripada Ibu Pejabat Polis Daerah Pasir Puteh yang telah melakukan operasi pencegahan dadah di Cherang Ruku, Pasir Puteh, Kelantan beberapa hari sebelum itu.
"Pemeriksaan di dalam rumah di Kampung Beris Lampu itu telah menemui empat botol yang mengandungi serbuk putih dipercayai dadah jenis heroin, 65 pil dipercayai dadah jenis Erimin 5 dan empat bijil pil kuda.
"Kesemua dadah jenis tersebut dijumpai disimpan di dalam sebuah anak patung Mickey Mouse yang disorok di bawah katil di salah sebuah bilik tidur di premis berkenaan," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment