Translate

Saturday, January 27, 2018

TLHT belasah Penang Juniors 8-0

MOHD. AZLI ADLAN

KUALA TERENGGANU - Pasukan Hoki Wanita Terengganu (TLHT) mengukuhkan cengkaman di persada liga selepas membelasah Penang Juniors 8-0 pada aksi keempat Liga Hoki Malaysia (Wanita) di Stadium Hoki Batu Burok di sini sebentar tadi.

Tuan rumah membuka jaringan menerusi Nurfatin Nabila Mohamad yang menyempurnakan pukulan sudut penalti pada minit kelapan.

Tuan Nur Hidayah Tuan Ismail meledak dua gol menerusi jaringan padang dalam tempoh tiga minit pada m-10 dan dan 13 yang meletakkan TLHT selesa mendahului 3-0 pada suku pertama perlawanan.

Penjaga gol Penang Juniors, Siti Nur Aisyah Hamidi terus tewas buat kali keempat apabila gagal menahan pukulan kencang penyerang tuan rumah, Nur Aisyah Hashim yang menghasilkan jaringan padang pada m-30.

Pesta gol TLHT berterusan apabila pasukan itu melebarkan kedudukan kepada 5-0 menerusi pukulan sudut penalti yang disempurnakan Zahratul Farnana Sofea Md. Roslan pada m-35.

Nurul Najah Farhani Abd. Rashid meledak gol keenam tuan rumah pada m-54 manakala Norazlin Sumantri menyumbang dua gol bagi menjadikan kedudukan 8-0 pada m-55 dan m-57. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment