Translate

Saturday, August 20, 2016

PM jamin selesaikan kemelut kepimpinan kerajaan negeri Terengganu

KUALA TERENGGANU - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memberitahu rakyat Terengganu agar tidak perlu bimbang sebaliknya menyerahkan kepada beliau untuk menyelesaikan kemelut kepimpinan kerajaan negeri.
Beliau berkata, pendekatan terbaik menerusi prinsip syura bakal diputuskan dalam masa terdekat selepas beliau selesai mengadakan pertemuan dengan semua 17 Ahli Dewan Undangan Negeri Terengganu dari UMNO.
"Saya ada bincang dari hati je hati dengan tiap-tiap ADUN (UMNO Terengganu). Saya hendak tahu apa (punca) sebenarnya dan dapat gambaran yang terbaik.
"Saya tak nak orang Terengganu serabut, serahkan soal kepimpinan ini kepada saya sebagai Perdana Menteri dan Presiden parti (UMNO). Saya akan fikir yang terbaik," katanya ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Kuala Terengganu di Stadium Negeri di sini hari ini.
Turut hadir Menteri Besar Terengganu, Ahmad Razif Abd. Rahman dan Ketua UMNO Bahagian Kuala Terengganu, Datuk Mohd. Sabri Alwi.
Najib menegaskan, beliau tidak pernah mempunyai niat lain selain memastikan kerajaan negeri Terengganu yang diterajui UMNO dan Barisan Nasional berada dalam keadaan kukuh dan lebih kuat.
"Saya percaya Terengganu akan terus maju, banyak program yang kita hendak lakukan untuk Terengganu," katanya. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment