Translate

Monday, August 22, 2016

Juru X-ray Hospital Besut maut kemalangan

SETIU - Seorang juru X-ray Hospital Besut maut selepas kereta Honda City yang dipandunya bertembung dengan sebuah kereta Perodua Kenari di KM 60 Jalan Kuala Terengganu-Kota Bahru berhampiran Chalok di sini hari ini.
Dalam kejadian pada pukul 7.07 pagi tersebut, Mohd. Aswari Lah@Abdullah maut serta-merta di lokasi kejadian akibat parah di kepala dan sebahagian anggota badan.
Dua lelaki yang menaiki Perodua Kenari iaitu Mat Hassan Md. Nor, 54, dan Mohd. Zawahod Abdul Ghani, 28, pula mengalami kecederaan parah di beberapa anggota badan.
Ketua Polis Daerah Setiu Deputi Superintendan Elias Abu Bakar berkata, sewaktu kejadian, Mohd. Aswari dalam perjalanan ke tempat kerja di Hospital Besut dari Kuala Terengganu.
"Sewaktu melalui laluan tersebut yang berselekoh, kenderaan yang dipandu Mohd. Aswari tiba-tiba hilang kawalan hingga terbabas memasuki laluan bertentangan sebelum bertembung dengan Perodua Kenari terbabit.
"Rempuhan berkenaan menyebabkan bahagian hadapan kedua-dua kenderaan itu remuk teruk," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment