Translate

Saturday, August 20, 2016

MSNT tak terima permohonan Azizulhasni

MAJLIS Sukan Negeri Terengganu (MSNT) mengesahkan tidak pernah menerima sebarang permohonan bantuan basikal daripada jaguh sukan berbasikal negara, Azizulhasni Awang.

Pengarah MSNT, Ibni Amin Busu berkata, beliau bukan sahaja tidak pernah mendapat surat permohonan tersebut, malah perkara berkenaan hanya diketahuinya selepas status Facebook yang dimuat naik atlet kelahiran Dungun, Terengganu itu berhubung isu berkenaan menjadi viral di media sosial.

“Saya tidak pasti dan setakat ini saya tidak tengok lagi surat permohonan itu. Nantilah saya dapatkan maklumat mengenai perkara tersebut,” kata Ibni kepada pemberita ketika ditemui pada majlis penyampaian insentif kepada atlet negeri yang mencapai prestasi cemerlang pada Sukan Malaysia (Sukma) 2016 di Dewan Konvensyen, Taman Tamadun Islam, Kuala Terengganu malam kelmarin.

Majlis pemberian insentif berjumlah lebih RM1.5 juta itu disempurnakan Menteri Besar Terengganu, Ahmad Razif Abd. Rahman.

Ibni berkata, kerajaan negeri menerusi MSNT telah menyampaikan insentif RM5,000 kepada Azizulhasni yang diterima ibunya, Selamiah Yong, 52,  baru-baru ini.

habis

No comments:

Post a Comment