Translate

Monday, August 19, 2019

Penunggang motosikal maut rempuh lori treler

MOHD. AZLI ADLAN

HULU TERENGGANU - Seorang pemuda maut selepas motosikal Honda RS150 ditungganginya merempuh belakang sebuah lori treler di persimpangan lampu isyarat Ajil Jaya, Ajil di sini malam tadi.

Dalam kejadian pada pukul 9.40 malam itu, Muhammad Rashidi Mat Rashid, 23, yang bekerja sendiri meninggal dunia di lokasi kejadian akibat kecederaan parah di bahagian kepala.

Ketua Polis Daerah Hulu Terengganu, Deputi Superintendan Mohd. Adli Mat Daud berkata, sewaktu kejadian, Muhammad Rashidi dikatakan dalam perjalanan ke pekan Ajil dari rumahnya di Kampung Merbau Pulas, Ajil di sini.

"Sebaik tiba di lokasi kejadian, motosikal Honda RS150 yang ditunggang mangsa gagal mengelak lalu merempuh belakang sebuah lori treler di persimpangan lampu isyarat Ajil Jaya.

"Lori treler tersebut ketika itu sedang bergerak perlahan kerana lampu isyarat baru bertukar kepada hijau," katanya kepada Kosmo! Online di sini hari ini.

Mohd. Adli berkata, mayat Muhammad Rashidi telah dihantar ke Unit Forensik Hospital Hulu Terengganu di sini untuk dibedah siasat. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment