Translate

Sunday, April 29, 2018

Remaja OKU masalah pembelajaran mati lemas terjatuh parit


DUNGUN -  Seorang remaja lelaki yang merupakan golongan kelainan upaya (OKU) mati lemas selepas terjatuh ke dalam parit berhampiran Kampung Alor Mak Bah di sini semalam.

Dalam kejadian pada pukul 5.20 petang itu, Mohamad Luqman Aziz, 17, yang merupakan OKU masalah pembelajaran ditemui tersangkut di dalam sebuah pembetung berkedalaman kira-kira tiga meter.

Pegawai Kanan Bomba II, Balai Bomba dan Penyelamat Dungun, Mohd. Zaiharis Sandar berkata, sewaktu kejadian, Mohamad Luqman yang menetap di Kampung Teluk Lipat di sini sedang berjalan-jalan berhampiran parit terbabit.

"Mangsa dikatakan telah tergelincir lalu memasuki parit tersebut sebelum dihanyutkan arus deras.

"Mayat remaja lelaki itu kemudiannya ditemui penduduk kampung tersangkut di dalam sebuah pembetung tidak jauh dari lokasinya terjatuh," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini.

Mohd. Zaiharis berkata, mayat Mohamad Luqman yang merupakan remaja keciciran persekolahan itu kemudiannya di hantar ke Unit Forensik Hospital Dungun di sini untuk dibedah siasat. - K! ONLINEdi dalam sebuah pembetung tidak jauh dari lokasinya terjatuh," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini.

Mohd. Zaiharis berkata, mayat Mohamad Luqman yang merupakan remaja keciciran persekolahan itu kemudiannya di hantar ke Unit Forensik Hospital Dungun di sini untuk dibedah siasat. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment