Translate

Saturday, April 15, 2017

T-Team tak gentar saingan Helang Merah

PASUKAN kelab, T-Team tidak gentar untuk berdepan pasukan hebat, Kedah dalam saingan Liga Super di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu malam ini, lapor MOHD. AZLI ADLAN.

Jurulatih T-Team, Rahmad Darmawan (gambar) berkata, anak-anak buahnya sudah bersedia dari segi mental dan fizikal untuk menjinakkan skuad Helang Merah di hadapan ribuan penyokong mereka.

Beliau berkata, skuadnya juga mahu menjadikan perlawanan ke-10 itu sebagai penebus kehampaan selepas terpaksa berkongsi satu mata pada saat-saat akhir sewaktu aksi menentang Perak minggu lalu.

“Walaupun kecewa gagal membawa pulang tiga mata tempoh hari, secara positif–nya anak-anak buah saya telah menunjukkan prestasi baik dan membuktikan mereka mampu memberi saingan sengit kepada  pasukan-pa–sukan handalan dalam Liga Super.

“Jika prestasi dan motivasi itu dikekalkan, saya yakin kita mampu mencatat keputusan positif pada aksi menentang Kedah esok (malam ini),” katanya.

Rahmad berkata, beliau juga telah menyusun taktikal terbaik bagi menjinakkan Kedah yang kini berada di kedudukan ketiga liga.

Pengendali berpengalaman Indo–nesia itu turut memberitahu, beliau juga telah memberi tumpuan untuk memperkukuhkan barisan pertahanan bagi mengekang serangan berbisa Kedah pada pertemuan itu.

“Barisan serangan kami pula berkemungkinan besar akan diperkuatkan kembali dengan kehadiran penyerang import, Farhod Tadjiyev yang sebelum ini menjalani pergantungan perlawanan,” katanya.

No comments:

Post a Comment