Translate

Tuesday, April 25, 2017

Dua kritikal, empat cedera akibat kemalangan di LPT2

KEMAMAN - Sepasang suami isteri kritikal manakala empat lagi ahli keluarga mereka cedera selepas kereta Honda Jazz yang dinaiki mereka terbabas sebelum merempuh besi penghadang di Kilometer 253.5, Lebuh Raya Pantai Timur 2 (LPT2) berhampiran Cheneh dekat sini hari ini.
Dalam kejadian pada pukul 7 pagi itu, Tengku Hanafi Tengku Hassan, 45, yang berada di tempat duduk penumpang hadapan dan isterinya, Rosmah Ibrahim, 44, di tempat duduk penumpang belakang mengalami kecederaan parah di bahagian kepala.
Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Mohd. Said Ibrahim berkata, anak pasangan tersebut, Tengku Amirul Hafiruddin, 21, yang memandu kereta Honda Jazz terbabit pula mengalami kecederaan di bahagian dahi, kaki dan tangan manakala isterinya, Fatin Fatihah, 21, pula cedera di bahagian tangan.
"Dua lagi anak pasangan suami isteri yang cedera parah iaitu Tengku Puteri Arisa, 5, dan Tengku Putera Airil Sharizat, 3, yang duduk di tempat duduk penumpang belakang hanya mengalami kecederaan ringan.
"Sewaktu kejadian, mereka sekeluarga dalam perjalanan pulang ke rumah di Taman Saeda, Paka, Dungun selepas bercuti di Kuala Lumpur," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment