Translate

Saturday, February 17, 2018

Selangor janji kebangkitan semula – Maniam

PENGENDALI Selangor, P. Maniam akur kerapuhan barisan pertahanan menjadi punca skuad kendaliannya tersungkur 1-4 kepada Terengganu FC I (TFC 1) dalam aksi ketiga Liga Super di Sta­dium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu kelmarin, lapor MOHD. AZLI ADLAN.

Beliau berkata, anak-anak buahnya bagaikan kehilangan momentum sehingga dibolosi empat gol pada perlawanan itu tersebut meskipun mengemudi takhta liga sebelum ini menerusi dua kemenangan awal.

“Saya akui kita bermain kurang baik malam ini (kelmarin) dan melakukan banyak kesilapan individu sehingga dihukum pasukan lawan. TFC I adalah skuad yang baik dan memang layak untuk memenangi pertembungan pada malam ini (kelmarin),” katanya ketika ditemui selepas perlawanan kelmarin.

Maniam berkata,  keupayaan TFC I menguasai bahagian tengah dan melancarkan beberapa serangan berbahaya berjaya melumpuhkan tempo permainan yang cuba diterapkan kepada anak-anak buahnya.

Beliau yang merupakan bekas penyerang Selangor era 90-an tidak tenggelam punca dan percaya anak-anak buahnya akan bangkit semula ke­rana perjalanan liga masih panjang.

“Asas pasukan ini amat baik dan saya juga memiliki pemain-pemain bagus. Kami ada masa dua minggu lagi sebelum aksi seterusnya untuk memperbaiki kelemahan yang telah dikenal pasti,” ujar beliau.

No comments:

Post a Comment