Translate

Wednesday, February 14, 2018

Bank Islam lancar Kad Debit-i Terengganu FC

MOHD. AZLI ADLAN

KUALA TERENGGANU - Bank Islam Malaysia Berhad (Bank Islam) dengan kerjasama Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT) melancarkan Kad Debit-i Visa Terengganu FC (TFC) hari ini.

Ketua Pegawai Eksekutif Bank Islam, Khairul Kamarudin berkata, sebanyak 50,000 kad debit tersebut disasarkan bakal dikeluarkan untuk pelanggan bank berkenaan terutama dalam kalangan pasukan bola sepak Pantai Timur terbabit sepanjang tahun ini.

Beliau berkata, setiap kad debit terbabit yang dikeluarkan dan diperbaharui, sumbangan RM2 akan disalurkan Bank Islam kepada PBSNT sebagai inisiatif untuk meningkatkan lagi mutu bola sepak Terengganu.

"Kerjasama dengan PBSNT ini merupakan ketujuh antara Bank Islam dan Visa dengan persatuan-persatuan bola sepak seluruh negara bermula dengan Persatuan Bolasepak Malaysia dan enam persatuan bola sepak negeri iaitu Kelantan, Pahang, Kedah, Selangor dan Melaka.

"Sebanyak 700,000 kad debit melibatkan penjenamaan bersama ini telah dikeluarkan sejak tahun 2016 dan melibatkan pengagihan insentif lebih RM9 juta kepada persatuan-persatuan bola sepak terlibat sehingga tahun lalu," katanya selepas melancarkan Kad Debit-i Bank Islam Visa Terengganu FC 'Peteh Terengganu Peteh' di sini hari ini.


Turut hadir Timbalan Presiden PBSNT, Datuk Wan Nawawi Wan Ismail dan Ketua Jurulatih TFC, Irfan Bakti Abu Salim. - K! ONLINE 

No comments:

Post a Comment