Translate

Tuesday, August 29, 2017

Pekerja kilang papan maut rempuh lori pasir

Oleh MOHD. AZLI ADLAN


BESUT - Seorang pekerja kilang papan maut selepas motosikal yang ditungganginya merempuh lalu terperosok di bawah sebuah lori membawa muatan pasir di Jalan Gong Medang, Kampung Raja dekat sini semalam.
Dalam kejadian pada pukul 4.11 petang itu, Kamarulzaman Kamarudin, 44, meninggal dunia akibat kecederaan parah di bahagian kepala, perut dan sebahagian anggota badan.
Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Mohd. Zamri Mohd. Rowi berkata, sewaktu kejadian, Kamarulzaman yang menunggang motosikal jenis Honda EX5 dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Kampung Golok Semerak, Pasir Puteh, Kelantan dari kilangnya selepas habis waktu bekerja.
"Sewaktu melalui lokasi kejadian yang juga merupakan simpang empat, mangsa dari arah Gong Medang dekat sini tidak berhenti di persimpangan jalan sebaliknya meneruskan perjalanan ke Kampung Paya Rawa dekat sini.
"Sebaik tiba di tengah-tengah persimpangan itu, motosikal mangsa kemudiannya tidak dapat mengelak sebuah lori membawa muatan pasir milik sebuah syarikat yang berpengkalan di Jerteh yang turut berada di situ lalu merempuhnya," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment