Translate

Monday, February 20, 2017

Pemuda ragut warga emas ditangkap

BESUT - Perbuatan jahat seorang pemuda meragut seorang wanita warga emas berbalas selepas dia berjaya di tangkap penduduk di Kampung Gong Bayor, Kampung Raja dekat sini hari ini.
Dalam kejadian pada pukul 11.04 pagi itu, suspek berusia 27 tahun yang menunggang motosikal jenis SYM di kejar beberapa penduduk kampung selepas mendengar jeritan mangsa yang berusia 63 tahun meminta pertolongan.
Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Mohd. Zamri Mohd. Rowi berkata, sewaktu kejadian, mangsa yang juga merupakan suri rumah baru keluar dari Sekolah Kebangsaan Gong Bayor, Kampung Raja dekat sini untuk pulang ke rumahnya di Kampung Kubang Ikan, Kampung Raja dekat sini dengan mengayuh basikal.
Beliau berkata, pada mulanya, suspek yang menunggang motosikal bersendirian bertindak menegur mangsa tetapi wanita itu tidak menghiraukan dan meneruskan kayuhan basikalnya.
"Sebaik tiba di persimpangan jalan berhampiran Tanah Perkuburan Islam Kampung Gong Bayor di sini, lelaki itu tiba-tiba bertindak meragut beg mangsa yang diletakkan di dalam raga basikal berkenaan.
"Mangsa telah menjerit meminta pertolongan yang didengari beberapa penduduk kampung berhampiran," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment