Translate

Thursday, June 29, 2017

Pengedar pil kuda dan Eramin 5 diberkas polis

Oleh MOHD. AZLI ADLAN


BESUT - Seorang lelaki yang baru berjinak-jinak dalam pengedaran dadah sejak dua minggu lalu berjaya ditahan polis dalam serbuan di sebuah rumah di Kampung Alor Teratai, Kuala Besut di sini semalam.
Dalam serbuan pada pukul 8 pagi itu, bungkusan yang mengandungi 188 biji pil dipercayai dadah jenis Eramin 5 dan pil kuda telah ditemui bersama suspek yang berusia 24 tahun.
Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Mohd. Zamri Mohd. Rowi berkata, sewaktu serbuan dilakukan, lelaki itu sedang memegang satu bungkusan yang dibalut dengan kertas surat khabar di dalam sebuah bilik di premis terbabit.
"Sebaik pintu bilik dibuka dan anggota polis terlibat memperkenalkan diri, suspek yang menggelabah telah bertindak mencampak bungkusan terbabit ke dinding bilik berkenaan.
"Pemeriksaan pada bungkusan itu kemudiannya mendapati ia mengandungi satu plastik yang berisi 86 biji pil berwarna merah disyaki dadah jenis pil kuda dan 10 kepingan kertas aluminium yang setiap satunya terdapat 10 biji pil disyaki Eramin 5 dan pil kuda," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment