Translate

Wednesday, May 11, 2016

Isu bonus T-Team bakal selesai

Oleh MOHD. AZLI ADLAN

BONUS kemenangan yang dijanjikan kepada pemain dan pengurusan pasukan T-Team bakal di­lunaskan dalam masa terdekat.
Pengurus skuad The Titans, Datuk Mohamad Kamil Othman berkata, berdasarkan perjanjian yang ditandatangani, setiap pemain serta pe­ga­wai pasukan akan menerima bonus RM5,000 sekiranya berjaya memperoleh lebih daripada tujuh mata dalam saingan Liga Super musim ini.

Beliau berkata, isu pembayaran bonus kemena­ngan itu telah dibincangkan bersama Menteri Besar, Ahmad Razif Abd. Rahman; Pengerusi Jawatankuasa Belia, Sukan dan Sumber Manusia negeri, Datuk Rozi Mamat dan Pengarah Majlis Sukan negeri, Ibni Amin Busu.

“Secara dasarnya, semua pihak terbabit telah meluluskan pembayaran bonus berkenaan kepada pegawai dan pemain T-Team.

“Jadi, ia (bonus) akan dibayar secepat mungkin,” kata­nya kepada pemberita selepas menghadiri  program Kokurikulum Bersama Komuniti di Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Nilam, Kuala Te­rengganu semalam.

Selain beramah mesra dengan pelajar sekolah berkenaan, pemain-­pemain T-Team seperti Muhammad Ramzul Zahini Adenan dan Makan Konate turut mempamerkan skil bermain bola sepak.

T-Team yang juga dikenali sebagai Terengganu FC 2 kini berada di tangga keempat dengan kutipan 15 mata menerusi empat kemenangan, tiga seri dan tiga kekalahan.

No comments:

Post a Comment