Translate

Tuesday, April 12, 2016

Penjaga sel direman laku kelucahan terhadap suspek remaja

KUALA LUMPUR - Seorang anggota polis lelaki yang bertugas sebagai penjaga sel Lokap Berpusat Jinjang di sini ditahan bagi membantu siasatan dakwaan melakukan kelucahan melampau terhadap seorang suspek remaja pada Ahad lalu.
Difahamkan mangsa merupakan salah seorang suspek remaja yang ditahan bagi membantu siasatan pengaduhan melibatkan pelajar empat sekolah di Setiawangsa di sini pada minggu lalu.
Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh berkata, siasatan awal mendapati anggota polis berpangkat koperal itu telah mengarahkan tiga suspek remaja berkenaan termasuk mangsa membersihkan sel mereka.
"Dia kemudiannya telah menyuruh tiga remaja keluar dari sel terbabit seorang demi seorang sebelum melakukan perbuatan tidak bermoral itu terhadap salah seorang daripada mereka.
"Suspek yang berusia 27 tahun direman sehingga 15 April ini untuk membantu siasatan mengikut Seksyen377(c) Kanun Keseksaan,"katanya dalam sidang akhbar selepas mengadakan lawatan ke Wad Onkologi Kanak-Kanak Pusat Perubatan Universiti Malaya di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment