Translate

Tuesday, November 12, 2013

Superbest Power anjur kursus perubatan Islam fasa dua

IPOH - Syarikat pengeluar minuman berasaskan kopi dan teh, Superbest Power Health Food & Beverages Sdn. Bhd. (Superbest Power) akan menganjurkan kursus perubatan Islam fasa dua di bandar raya ini pada 23 November ini.
Pengarah Urusannya, Kamal Mohd. Nor berkata, penganjuran fasa kedua kursus kendalian Penasihat Syariah Superbest Power, Ustaz Abdullah Mahmud merupakan kesinambungan daripada sambutan hangat diterima pihaknya semasa kursus fasa pertama yang telah bermula awal September lalu.

“Berbanding fasa satu yang lebih kepada pendedahan kaedah asas perubatan Islam untuk kegunaan diri sendiri dan keluarga, fasa kedua merupakan sesi lanjutan bagi mereka yang berminat untuk membuka pusat terapi sendiri.

“Sasaran kita 50 peserta bagi setiap sesi. Mereka akan dilatih sehingga mahir mengikut kaedah yang ditetap dan dikawal selia Ustaz Abdullah Mahmud,” katanya pada program Kursus Perubatan Islam Antara Realiti dan Misteri anjuran Superbest Power di Hotel Kinta Riverfront di sini semalam.

Kamal berkata, kursus perubatan Islam tersebut merupakan inisiatif pihaknya untuk memberi peluang kepada orang ramai mempelajari kaedah sebenar perubatan Islam.

Tambahnya, peserta akan didedahkan dengan kaedah rawatan kesihatan menggunakan ayat suci al-Quran dan Sunnah serta bahan semula jadi daripada sumber halal.

Orang ramai yang berminat untuk menyertai kursus berkenaan boleh menghubungi Nurliana Rosli di talian 012-3715519, Azirawati Harun (017-2433878) atau melayari laman sesawang, www.superbestpower.com.my.

No comments:

Post a Comment