Translate

Monday, November 4, 2013

Jumpa mayat bapa pada Hari Deepavali

IPOH - Hasrat seorang remaja untuk menyambut perayaan Deepavali bersama bapanya tidak kesampaian apabila lelaki itu ditemui mati dengan berlumuran darah di rumah mereka di Taman Cemerlang, Hutan Melintang dekat sini kelmarin.
Mayat R. Kanavathi, 38, yang bekerja sebagai pemandu lori dijumpai dalam keadaan terkulai di atas sofa di ruang tamu rumah berkenaan oleh anaknya yang berusia 14 tahun dari Klang, Selangor.
Remaja lelaki itu yang terkejut melihat mayat bapanya memaklumkan kejadian tersebut kepada salah seorang bapa saudaranya yang tinggal di kawasan berdekatan sebelum  pembantu perubatan di Klinik Kesihatan Hutan Melintang mengesahkan kematian mangsa.

Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Goh Kok Liang berkata, ketika dijumpai, mangsa yang dalam keadaan terduduk memakai baju T berwarna putih dan berseluar dalam.

"Terdapat kesan tetakan di bahu dan lengan kiri si mati, bibirnya luka manakala dua batang giginya patah.

"Siasatan mendapati si mati tinggal seorang diri di dalam rumah berkenaan," katanya ketika dihubungi di sini semalam.

Mayat mangsa dihantar ke Unit Forensik Hospital Teluk Intan di sini untuk dibedah siasat.

"Setakat ini, polis percaya mangsa mati akibat dibunuh namun motif kejadian masih dalam siasatan," katanya yang memberitahu kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan iaitu kesalahan membunuh.

No comments:

Post a Comment