Translate

Wednesday, October 2, 2019

Kawat hulur sumbangan kepada kakitangan Utusan, Kosmo!

KUALA TERENGGANU - Kelab Wartawan Media Terengganu (Kawat) hari ini tampil menghulurkan bantuan berupa wang tunai kepada kakitangan Utusan Malaysia dan Kosmo! biro Terengganu.

Sumbangan tersebut disampaikan oleh Presiden Kawat, Khairul Azlam Mohamad kepada lapan petugas Utusan Malaysia dan Kosmo! yang diketuai Ketua Biro Utusan Malaysia Terengganu, Radhuan Hussain dan Penolong Ketua Biro Kosmo! Terengganu, Mohd. Azli Adlan.

Khairul Azlam berkata, Kawat didukung pengamal media dari seluruh negeri ini terpanggil untuk menghulurkan bantuan sebagai menzahirkan solidariti dan keprihatinan terhadap kakitangan dua akhbar berkenaan yang kini menghadapi masalah kewangan.

Beliau berkata, sebahagian besar bantuan tersebut merupakan sumbangan peribadi ahli-ahli Kawat yang dikutip pada Mesyuarat Agung Tahunan kelab berkenaan baru-baru ini.

"Kawat sentiasa memberi keutamaan terhadap kebajikan ahli dan kami prihatin dengan kesukaran dihadapi rakan-rakan di Utusan Malaysia dan Kosmo! sejak beberapa bulan lalu.

"Kami berharap rakan-rakan dapat terus bersabar dan istiqamah dengan tugasan yang diamanahkan pada waktu sukar sekarang ini, " katanya pada majlis penyerahan sumbangan di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment