Translate

Wednesday, October 19, 2016

Suspek tikam bakal abang ipar diberkas

KUALA TERENGGANU - Tukang rumah yang menikam bakal abang ipar hingga mati di Kompleks Seri Iman di sini Ahad lalu berjaya diberkas polis di Kampung Petai Bubus, Manir dekat sini hari ini.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner Wan Abd. Aziz Wan Hamzah berkata, sewaktu ditahan pada pukul 12 tengahari, suspek yang berusia 29 tahun itu berada dalam keadaan kelaparan dan keletihan di tepi jalan di kampung berkenaan.
"Suspek dipercayai bersembunyi di beberapa rumah kosong di sekitar Manir sejak Ahad lalu.
"Perintah reman terhadap suspek akan dipohon di Mahkamah Majistret di sini pada pagi esok," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Kontijen Terengganu di sini hari ini.
Kosmo! Isnin lalu melaporkan pegawai Jabatan Pengangkutan Jalan Pengkalan Kubor, Kelantan, Muhamad Shukri Husin maut selepas ditikam sebanyak enam kali di bahagian dada dan leher oleh bakal adik iparnya di tempat letak kereta Konpleks Darul Iman.
Suspek berusia 29 tahun yang berhasrat mengahwini adik mangsa, Azlina, 27, bertindak demikian selepas berang rahsianya yang merupakan suami orang dibongkar keluarga kekasihnya itu. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment