Translate

Monday, December 1, 2008

Beriani percuma untuk pelanggan BPA

IPOH – Mulai esok, orang ramai yang menemui Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Senator T. Murugiah di pejabat Biro Pengaduan Awam (BPA) di Putrajaya pada hari bertemu pelanggan akan dijamu dengan nasi beriani.

Murugiah berkata, hidangan percuma itu merupakan sebahagian daripada tanda terima kasih dan menghargai respons orang ramai terhadap biro tersebut yang kini semakin positif menerima pelbagai maklum balas.

“Sejak kebelakangan ini, saya bangga kerana semakin banyak aduan yang diterima BPA daripada rakyat bukan sahaja berhubung agensi kerajaan malah pihak swasta.

“Ini menunjukkan biro ini semakin dipercayai dan diyakini fungsinya. Oleh itu, pada setiap Selasa, kami akan sediakan nasi beriani sebagai hidangan tengah hari kepada pelanggan yang mengunjungi kami” katanya.

Beliau berkata demikian selepas merasmikan Konvensyen Pemuda dan Wanita Parti Progresif Rakyat (PPP) yang turut dihadiri Pengerusi PPP Perak, Datuk Hey Ley di sini.

Sebelum itu, Murugiah mengumumkan hari bertemu pelanggan BPA yang akan dihadiri beliau sendiri ditukar daripada Jumaat kepada Selasa.

Katanya, ia bertujuan untuk menambahkan keberkesanan program tersebut kerana pada hari bertemu pelanggan sebelum ini, pegawai BPA beragama Islam tidak dapat melayani pelanggan pada waktu tengah hari kerana perlu menunaikan solat Jumaat

No comments:

Post a Comment