Translate

Monday, September 30, 2013

Brightness tawar pakej mengurut

IPOH - Pusat kecantikan dan spa, Brightness Beauty  Saloon di sini menawarkan pakej istimewa urutan khusus  untuk ibu mengandung di Jalan Merak off Jalan Jelapang,  Silibin di sini.

Pengusahanya, Rodziah Mohd. Zainudin berkata, pakej  penjagaan diri dan kesihatan tersebut bukan sahaja dapat  melancarkan pengedaran darah malah memberi kelegaan  kepada wanita yang sedang hamil.

“Biasanya akibat perubahan hormon sewaktu hamil, wak tu tidur dan selera makan wanita akan terganggu sehingga  menyebabkan tekanan.

“Di Brightness Beauty Saloon, mereka akan di urut dengan  teknik khas menggunakan minyak aroma terapi yang mam pu memberi kelegaan kepada ibu mengandung,” katanya  kepada Kosmo! di sini baru-baru ini.

Rodziah berkata, setelah diperkenal hampir setahun lalu,  pakej yang turut merangkumi rawatan muka tersebut mam pu memberi kesan positif kepada bayi di dalam kandungan.

“Pakej Momma Mia Relaxation bernilai RM300 yang  memakan masa dua jam setengah bagi setiap sesi ini sesuai  untuk wanita yang hamil empat bulan ke atas," katanya.

Rodziah yang sudah 14 tahun berkecimpung dalam in dustri penjagaan diri dan kecantikan memberitahu pusat  spanya turut menyediakan pakej urutan tradisional selepas  bersalin.

Selain itu, tambah beliau, Brightness Beauty Saloon turut  menawarkan sesi urutan batin khusus untuk memper betulkan urat-urat peranakan wanita dan mampu me ngeratkan lagi hubungan suami isteri selepas melahirkan  anak.

Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh dihubungi di  talian 05-5278696 dan 016-5578696.

No comments:

Post a Comment