Translate

Saturday, August 5, 2017

T-Team mahu bikin Melaka Utd merana


PASUKAN berstatus kelab, ­T-Team tidak akan membenarkan Melaka United berpesta apabila kedua-dua pasukan turun membuat perhitungan pada aksi Liga Super di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu malam ini.

T-Team kini sedang memiliki motivasi tinggi dan mereka sudah tidak sabar untuk meratah Melaka United.

Pengendali T-Team, Rahmad Darmawan berkata, episod kemerosotan prestasi skuad kendaliannya sehingga tewas dalam empat perlawanan berturut-turut sebelum ini sudah berakhir selepas melakar kemenangan bergaya 4-1 ke atas Negeri Sembilan pada saingan Piala Malaysia Selasa lalu.

“Kejayaan menewaskan Ne­geri Sembilan bukan sahaja menghidupkan semula peluang kami mara lebih jauh pada kempen Piala Malaysia, malah telah menaikkan semula moral para pemain.

“Sebelum ini kami sukar bangkit hingga tewas berturut-turut kepada Felda United, JDT (Johor Darul Ta’zim), PKNS FC dan PKNP FC kerana kekangan psikologi yang membelenggu pemain saya,” kata Rahmad ketika ditemui di Kuala Terengganu semalam.

Rahmad berkata, kemenangan dengan Melaka United penting bagi mengelakkan T-Team daripada terjebak dalam kelompok bawahan liga.

Pengendali berpengalaman dari Indonesia itu memberitahu, secara matematiknya, skuad kendaliannya hanya memerlukan sekurang-kurangnya lima mata daripada empat baki perlawanan untuk kekal dalam saingan Liga Super.

No comments:

Post a Comment