Translate

Wednesday, June 15, 2016

Dua beradik disyaki pengedar dadah diberkas

MARANG - Dua beradik diberkas kerana disyaki memiliki dadah jenis syabu, mercun dan kelongsong peluru dalam serbuan di rumah mereka di Kampung Seberang, Bukit Payung di sini semalam.
Serbuan pada pukul 9.30 pagi itu pada mulanya menemui 100 biji mercun bola dan sebutir kelongsong peluru kosong di bahagian ruang tamu rumah tersebut.
Ketua Polis Daerah Marang, Deputi Superintendan Mohd. Suhaimi Ali berkata, siasatan lanjut terhadap kedua-dua lelaki yang masing-masing berusia 26 dan 24 tahun itu di Balai Polis Bukit Payung di sini kemudiannya membawa kepada penemuan dadah terbabit.
"Suspek berusia 24 tahun mengaku menyembunyikan sebuah beg yang mengandungi dadah terbabit di belakang kuali besar yang digantung di dalam bilik air rumah mereka.
"Pemeriksaan semula di dalam rumah itu pada pukul 10.10 pagi kemudiannya berjaya menemui beg tersebut yang mengandungi 50 biji pil berwarna merah disyaki syabu yang disimpan di dalam sebuah kotak rokok diperbuat daripada besi," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Daerah Marang di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment