Translate

Wednesday, April 4, 2012

Ibu tunggal disamun, dirogol

MOHD.AZLI ADLAN
azli.adlan@kosmo.com.my

IPOH - Seorang ibu tunggal yang berumur separuh abad amat malang apabila seorang penyamun sanggup memperkosanya sebelum melarikan wang RM10 milik mangsa
di Taman Wai Thong,  Kuala Kangsar dekat sini kelmarin.

Ketika kejadian pada pukul 10 malam, mangsa yang  berusia 51 tahun sedang tidur seorang diri di dalam sebuah bilik di rumah teres.

Ketua Polis Daerah KualaKangsar,Superintendan Abdul Gaffar Mohamad berkata, wanita terbabit yang sedang  nyenyak tidur tiba-tiba dikejutkan oleh seorang lelaki yang memakai bertopeng.

“Sambil mengacu sebilah pisau ke leher mangsa, suspek mengarahkan wanita itu agar melucutkan pakaian. Oleh  kerana terlalu takut, arahan suspek itu dituruti sebelum dia  dirogol,” kata beliau kepada Kosmo! di sini semalam.

Menurut beliau, selepas memuaskan nafsunya, suspek kemudian menggeledah bilik mangsa namun hanya menjumpai wang tunai RM10 sebelum melarikan diri.

Kata beliau, mangsa yang merupakan seorang pembantu kedai kemudian melaporkan kejadian itu di Balai Polis  Kuala Kangsar dan dihantar ke Hospital Kuala Kangsar untuk pemeriksaan.

"Siasat awal polis mendapati suspek  memasuki rumah wanita tersebut menerusi bumbung,”" katanya.


No comments:

Post a Comment