Translate

Thursday, July 19, 2012

Tempah model baharu Mitsubishi dapat TV percuma

IPOH - Pelanggan yang menempah kenderaan baharu keluaran Mitsubishi Motor Malaysia Sdn. Bhd. (Mitsubishi) sehingga hujung bulan depan bakal menerima TV LED percuma sempena promosi musim perayaan Aidilfitri ini.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Tetsuya Oda berkata, tawaran itu meliputi pembelian kenderaan trak pikap Triton, kenderaan utiliti sukan (SUV) ASX dan Pajero.

“Pelanggan yang menempah mana-mana kenderaan model Triton sehingga 31 Ogos ini akan menerima TV LED berjenama Sharp Aquos bersaiz 40 inci bagi model Triton AT, MT dan MT standard manakala televisyen jenis sama bersaiz 32 inci untuk model Triton VGT dan Triton Lite Turbo.

“TV LED jenama sama bersaiz 32 inci pula akan diberikan kepada pembeli kenderaan model ASV baharu,” katanya selepas melancarkan pembukaan pembukaan Pusat Jualan, Servis dan Alat Ganti (3S) Mitsubishi di Jalan Raja Permaisuri Bainun di sini semalam.

Pusat 3S Mitsubishi seluas seluas 5,500 meter persegi dan diuruskan Nikaijaya Sdn. Bhd (Nikaijaya) itu merupakan yang terbesar di Perak.

Turut hadir Pengarah Urusan Nikaijaya, Kevin Theng.

Selain itu, Oda menjelaskan, pelanggan yang menempah kenderaan Pajero sepanjang tempoh promosi berkenaan juga layak untuk menerima tawaran menaik taraf aksesori kenderaan secara percuma bernilai RM4,500.

Dalam perkembangan lain, beliau menjelaskan, Mitsubishi menyasarkan untuk membuka 10 buah pusat 3S lagi di seluruh negara sepanjang tahun ini sebagai usaha untuk menyediakan perkhidmatan terbaik dan menyeluruh kepada para pelanggannya.

Menurutnya, sehingga kini, syarikat memiliki sebanyak 32 pusat 3S dan 37 buah pusat servis di seluruh negara.

No comments:

Post a Comment