Translate

Friday, June 6, 2014

Jumpa mayat belakang sekolah

Oleh MOHD. AZLI ADLAN
azli.adlan@kosmo.com.my


KLANG – Pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Convent Klang gempar apabila seorang lelaki dalam keadaan tertiarap yang mati dibunuh ditemui di belakang bangunan sekolah berkenaan di Jalan Kota di sini semalam.
Mayat lelaki tempatan berusia 30-an itu ditemui seorang penduduk tempatan yang sedang berjoging di situ pada pukul 7.20 pagi.
Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Kamarul Zaman Mamat berkata, pemeriksaan mendapati kematian mangsa disebabkan oleh kecederaan parah pada kepala dipercayai akibat tetakan senjata tajam.

"Mangsa ditemui dalam keadaan lengkap berpakaian namun tiada sebarang dokumen pengenalan diri ditemui pada badan lelaki itu.

"Kami percaya dia telah meninggal dunia kira-kira tujuh hingga 10 jam sebelum ditemui. Kemungkinan mangsa disamun tidak ditolak memandangkan tiada wang tunai ditemui pada mangsa," katanya kepada pemberita di sini semalam.

Kamarul Zaman berkata,  mayat  lelaki tersebut dihantar ke Unit Forensik, Hospital Tengku Ampuan Rahimah di sini untuk bedah siasat.

Ujarnya, identiti mangsa masih belum diketahui dan orang ramai yang kehilangan ahli keluarga dan kenalan diminta tampil menghubungi polis untuk membuat pengecaman," katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

No comments:

Post a Comment