Translate

Tuesday, January 20, 2015

Mior Dessert mahu penuhi permintaan

SHAH ALAM - Mior Desseer Enterprise (Mior Dessert) merancang untuk memperluaskan operasinya pada pertengahan tahun ini ekoran sambutan memberangsangkan yang diterima terhadap produk utamanya iaitu paf krim.

Pengusahanya, Mior Ashraf Norul Bashah berkata, perpindahan ke sebuah kilang baharu di Seksyen 13 dari Seksyen 19 dekat sini bertujuan memenuhi kehendak pelanggan, di samping menambah tawaran produk di pasaran.

"Sejak memulakan perniagaan secara dalam talian ini bersama isteri, Fadzillah Omar pada November 2013, sambutan ang diterima daripada pelanggan amat menggalakkan.

"Kini kami mendapat tempahan sebanyak lebih 1,000 biji krim paf setiap hari," katanya kepada Kosmo! dalam satu pertemuan di sini baru-baru ini.

Menurut Mior Ashraf, pihaknya bukan sahaja menawarkan pastri tersebut dalam inti tradisi kastad tetapi juga pilihan perisa seperti vanilla, coklat, lemon, coklat vanilla, cip coklat, oreo dan coklat pisang.

"Bagi memberikan kepelbagaian, kami merancang untuk mengeluarkan krim paf sejuk beku dalam tahun ini," jelasnya.

Paf krim Mior Dessert dijual pada harga antara RM24 dan RM26 dalam sekotak yang berisi 25 biji, selain pek mini yang mengandungi empat biji pastri (RM5 sekotak).

Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh melayari laman Facebook Mior Dessert - Cream Puff Sedap atau menghubungi talian 012-2995057.

No comments:

Post a Comment