Translate

Thursday, January 1, 2015

Menu enak sempena sambutan Tahun Baru di Hotel Concorde

SHAH ALAM - Hotel Concorde di sini menerusi Kafe Melting Pot bakal menampilkan menu baharu sempena ketibaan Tahun Baru 2015 Khamis ini.

Pengarah Jualan dan Pemasaran Hotel Concorde, Amilia Alias berkata, kesemua menu meliputi pembuka selera, sajian utama, sup dan pemanis mulut tersebut merupakan air tangan Chef Eksekutif Alham Ahmad Daldiri.

"Bukan sahaja resepi tempatan dan Asia malah makanan ala Barat dan Jepun juga disajikan bagi memenuhi selera pelanggan warga asing yang turut ramai menginap di hotel kami.

"Antara menu istimewa yang akan diperkenalkan ialah Nasi Goreng Pedas Concorde, Nasi Goreng Ibunda dan ayam masak paprik Thai dan ikan siakap bakar dengan sos masam-manis," katanya kepada Kosmo! baru-baru ini.

Amilia menjelaskan, pelanggan juga dapat menikmati sajian tuna sirip biru Tataki, udang kara panggang bersama keju Ricotta Ravioli, sup labu, pizza dan menu berasaskan pasta.

Tambah beliau, Kafe Melting Pot turut menyajikan pelbagai makanan dan minuman kegemaran rakyat negara ini seperti roti jala, cucur udang, roti kahwin, sate kajang, kueh teow goreng, bihun goreng, kopi tarik dan teh tarik.

"Kesemua menu tersebut menggunakan ramuan yang segar, bermutu tinggi dan organik," katanya.

No comments:

Post a Comment