Translate

Tuesday, March 19, 2013

Lelaki tetak pengarah hospital ditahan

IPOH - Seorang kakitangan Hospital Taiping yang menyerang dan menetak pengarah hospital itu, Dr. Mohd. Yassim Abdul Rah man sehingga parah kelmarin akhirnya menyerah diri ke pada pihak berkuasa semalam.
Ketua Polis Perak, Datuk Mohd. Shukri Dahlan berkata,  suspek yang bertugas di Jabatan Pengimejan dan Diagostik  hospital terbabit telah menyerah diri di Jalan Maharajalela,  Taiping pada pukul 11.30 pagi.

“Lelaki berusia 53 tahun itu telah menghubungi polis dan  menyerah diri di tepi jalan Jalan Maharajalela kira-kira lima  kilometer dari Hospital Taiping.

“Dia kini ditahan reman untuk  membantu siasatan berhubung kes berkenaan,” katanya  kepada pemberita di sini semalam.

Mohd. Shukri berkata, setakat ini motif serangan di percayai disebabkan suspek tidak berpuas hati kerana diarahkan oleh  mangsa untuk bertukar ke unit lain.

Kosmo! semalam melaporkan Mohd. Yassim cedera parah  ditetak dengan parang oleh kakitangannya sendiri gara-gara  masalah di tempat kerja.

Mangsa yang mengalami kecederaan di beberapa ba hagian badan, kepala dan tangan kini ditempatkan di Hospital Selayang, Selangor dan dilaporkan dalam keadaan stabil.

No comments:

Post a Comment