Translate

Monday, October 6, 2014

Ripped Zone tawar ruang gaya hidup sihat

SHAH ALAM - Pusat kecergasan dan gimnasium,  Ripped   Zone  Gym and Fitness ( Ripped   Zone ) menawarkan ruang untuk komuniti bandar raya ini yang sentiasa sibuk dalam urusan seharian untuk bersenam dan menjalani gaya hidup sihat.

Pengurusnya, Muhammad Dhiyaul Islam Rahim berkata,  Ripped   Zone  yang terletak di tingkat empat Wisma Cash Converters, Seksyen 9 di sini berada di lokasi strategik kerana berhampiran pusat komersial, masjid dan pejabat kerajaan.

"Pusat kecergasan dan gimnasium kami dibuka setiap hari bermula pukul 8 pagi hingga 12 tengah malam. Kami mahu menggalakkan masyarakat setempat menjalani gaya hidup sihat biarpun sibuk menguruskan kehidupan.

"Mereka boleh singgah untuk bersenam dan melakukan aktiviti fizikal di  Ripped   Zone  selepas waktu bekerja atau setelah selesai membeli-belah," katanya ketika ditemui Kosmo! di gimnasium berkenaan baru-baru ini.

Muhammad Dhiyaul Islam berkata,  Ripped   Zone  dilengkapi pelbagai peralatan senaman kardiovaskular dan angkat beban yang moden dari luar negara.

Menurut beliau, ruang 1,219 meter persegi memberi keselesaan kepada pelanggan selain dilengkapi kemudahan surau, bilik persalinan dan tandas.

"Bayaran kemasukan juga berpatutan iaitu RM5. Kami juga menawarkan kad keahlian RM60 sebulan yang membolehkan pelanggan menggunakan kemudahan di  Ripped   Zone  pada bila-bila masa.

"Sambutan amat menggalakkan sejak pusat kecergasan dan gimnasium ini dibuka hampir sebulan lalu. Buat masa ini, pelanggan yang mendaftar untuk keahlian bulanan akan dikecualikan daripada yuran pendaftaran," katanya.

Muhammad Dhiyaul Islam berkata, pihaknya merancang untuk menyediakan perkhidmatan jurulatih kecergasan peribadi pada masa terdekat bagi meningkatkan lagi perkhidmatan yang ditawarkan kepada pelanggan.

No comments:

Post a Comment