Translate

Sunday, May 26, 2024

Pesta Aloha: Pengurusan Summer Bay Resort mohon maaf

 

Oleh MOHD AZLI ADLAN

KUALA TERENGGANU – Pengurusan Summer Bay Resort memohon maaf berhubung kelanjuran penganjuran Pesta Aloha yang berlangsung di Pulau Lang Tengah, Setiu pada Isnin lalu.

Pengerusi Eksekutif Summer Bay Resort, Datuk Chong Fah Ming berkata, pihaknya tidak berniat melanggar garis panduan hiburan dan pelancongan ditetapkan kerajaan negeri Terengganu.

Sehubungan itu, beliau berjanji pengurusan resort yang sudah beroperasi sejak 10 tahun tersebut akan lebih berhati-hati dalam penganjuran sebarang program pada masa hadapan.

Fah Ming berkata, program tersebut bukanlah pesta liar seperti didakwa sebaliknya cuma acara kekeluargaan yang mengandungi persembahan permainan api, tiupan seruling dan zumba.

Beliau berkata, pihaknya mengambil pengajaran kontroversi yang berlaku, namun ia tidak sesekali mematahkan semangatnya untuk bersama-sama terus memajukan industri pelancongan Terengganu.

Kosmo! hari ini melaporkan melaporkan kerajaan negeri Terengganu memanggil pengurusan sebuah resort terkenal di Pulau Lang Tengah berhubung penganjuran Pesta Aloha yang tular di media sosial. – KOSMO! ONLINE

No comments:

Post a Comment