Translate

Sunday, August 26, 2012

Damara Care miliki ramuan istimewa

IPOH - Pengusaha produk kesihatan,  Damara  Care & Herb Sdn. Bhd. ( Damara  Care) memperkenalkan empat produk terbaharunya sempena Persidangan dan Pameran Perniagaan Kesihatan, Spa dan Kecantikan Asia Pasifik yang diadakan di sini baru-baru ini bagi mempelbagaikan tawaran produk di pasaran.

Pengarah Urusan  Damara  Care, Mohammad Razlin Roslan berkata, produk tersebut ialah  Damara  Manna Emulsion,  Damara  Manna Coffee Drink,  Damara  Fabulous Oat dan  Damara  Junior Oat.

"Semua produk untuk penjagaan kesihatan itu sesuai untuk kegunaan seisi keluarga kecuali  Damara  Junior Oat iaitu minuman bijirin yang disasar kepada golongan remaja serta kanak-kanak manakala  Damara  Fabulous Oat untuk golongan wanita.

"Produk-produk tersebut mengandungi ramuan resin pokok akasia atau 'manna' yang berasal dari Sudan. Ia merupakan manisan berkhasiat yang turut disebut dalam al-Quran," katanya pada majlis pelancaran tersebut.

Mohammed Razlin menerangkan ramuan berkhasiat lain yang terkandung dalam produk itu ialah madu, buah goji, air zam-zam, kacip fatimah, stevia, kurma, badam, kismis dan gingko.

Beliau berkata, sehingga kini pihaknya lebih tertumpu kepada pasaran Utara Semenanjung sebelum mengembangkan penguasaan pasarannya ke seluruh negara.

No comments:

Post a Comment