Translate

Friday, April 10, 2015

WOJ sasar 150,000 pengunjung membanjiri KLIHF

Oleh MOHD. AZLI ADLAN
azli.adlan@kosmo.com.my

SHAH ALAM - Pameran Hijab Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIHF) anjuran Women of Jannah  Wealth Sdn. Bhd. (WOJ) yang bakal diadakan pada 28 Mei hingga 31 Mei depan menyasarkan kehadiran pengunjung seramai 150,000 orang.

Pengarah WOJ, Sukinah Zulkifli berkata, sasaran tersebut berdasarkan sambutan hangat yang telah diterima daripada penganjuran sulung KLIHF pada tahun lalu.

"Pada tahun lalu, KLIHF telah menerima kehadiran 120,000 pengunjung dan mencatat jualan sebanyak RM5.3 juta.

Oleh itu, kami menjangka menyasar kenaikan jualan sekurang-kurangnya 30 peratus pada penganjuran edisi penganjuran kali ini," katanya pada sidang akhbar di sini semalam.

Turut hadir dua Ahli Lembaga Pengarah WOJ, Farrah Adeeba Mohamed Ashraf dan Abjda Zulkifli.

Sukinah berkata, KLIHF yang bakal berlangsung Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur akan mempunyai 250 gerai pameran yang terdiri daripada pemain industri fesyen Muslimah tempatan dan antarabangsa.

Beliau berkata, mereka terdiri daripada pengilang, pemborong, pembekal, pereka, tenaga pengajar dan peruncit fabrik tempatan dan luar negara seperti Indonesia, Australia, China, Brunei dan Indonesia.

"Selain itu, kita juga menyajikan 30 program selingan sempena penganjuran KLIHF seperti pertunjukan fesyen, forum perniagaan, usrah perdana, sessi bersama selebriti iaitu Ustaz Don, Mizz Nina, Altimet dan Rozita Che Wan.

"Lapan wanita berhijab dari seluruh dunia yang telah berdakwah menerusi fesyen kepada masyarakat di negara masing-masing juga akan dinobatkan dengan Anugerah Ikon Ukhwah Antarabangsa," katanya.

No comments:

Post a Comment