Translate

Wednesday, April 8, 2015

Bapa tiga beradik dituduh pukul pemandu teksi

SHAH ALAM - Seorang Ketua Jabatan Sumber Manusia sebuah syarikat berkaitan kerajaan dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas pertuduhan mencederakaan seorang pemandu teksi di sini pada bulan lalu.
Syed Fareid Yahya, 51, dituduh melakukan kesalahan itu terhadap Azmi Mat Mokhtar, 53, di hadapan Pejabat Pertanyaan Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam, Seksyen 9 di sini pada pukul 4.30 petang, 29 Mac lalu.
Dia tidak mengaku bersalah atas pertuduhan terbabit mengikut Seksyen 334 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga sebulan atau denda maksimum RM1,000 atau kedua-duanya jika sabit kesalahan.
Majistret Norshakinah Ahmad Kamaruddin memerintahkan Syed Fareid dibebaskan dengan wang jaminan RM2,000 dan seorang penjamin dan sebutan semula kes pada 29 April depan.
Isnin lalu, Azmi telah dihadapkan ke mahkamah sama atas empat pertuduhan mencederakan tiga anak perempuan Syed Fareid dan merosakkan kereta Perodua Myvi tiga beradik itu pada hari kejadian.
Pergaduhan antara Azmi dan anak perempuan Syed Fareid telah menjadi viral dan disebarkan secara meluas di media sosial baru-baru ini. - KOSMO!

No comments:

Post a Comment