Translate

Wednesday, January 11, 2012

Tahanan reman suspek kes bunuh dilanjut

IPOH - Perintah reman suspek kes bunuh J.S. Indeer Kaur,  23, yang ditemui dalam gulungan tilam dalam belukar  berhampiran Perkampungan Orang Asli Juang, Simpang  Pulai dekat sini pada 2 Januari lalu dilanjutkan selama  seminggu lagi.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Azisman  Alias berkata, lanjutan tahanan reman itu terhadap lelaki  berusia 49 tahun itu diperolehi di Mahkamah Majistret di sini  pada pukul 9 pagi semalam.

”Setakat ini lelaki itu merupakan satu-satunya suspek  dalam kes pembunuhan yang dipercayai bermotifkan cem buru itu,” katanya kepada pemberita di sini semalam.

Kosmo! 5 Januari lalu melaporkan seorang lelaki yang juga  kekasih Indeer Kaur ditahan dirumahnya di Taman La pangan Lagenda di sini pada pukul 5.30 petang 4 Januari lalu  bagi membantu siasatan pembunuhan wanita itu.

Polis turut menemui sebilah parang, sepasang gari, dua  buah telefon bimbit, sebuah decorder, dua buah telefon  bimbit, sepasang gari, satu gelung getah, sebilah gunting dan  sebuah kereta jenis BMW di rumah suspek.

No comments:

Post a Comment