Translate

Friday, September 17, 2010

Identiti pemandu BMW dikenal pasti

TAPAH - Identiti mayat lelaki yang berkecai akibat digilis beberapa kenderaan setelah mengalami kemalangan di Ki lometer 346.7 Lebuh Raya Utara-Selatan dekat Plaza Tol Sungkai dekat sini awal pagi kelmarin dikenalpasti sebagai Amiruddin Darus, 51.

Timbalan Ketua Polis Tapah, Deputi Supritendan Ab dullah Arshad berkata, jenazah mangsa yang berasal dari Padang Tembak, Teluk Intan kira-kira 30 kilometer (km) dari sini telah dicam waris di Hospital Tapah lewat petang kelmarin.

“Menurut ahli keluarganya, Amiruddin yang merupakan pengusaha ladang kelapa sawit dalam perjalanan pulang ke rumah di Teluk Intan dari Kuala Lumpur.

“Sebelum itu dia menghantar salah seorang anaknya pulang ke asrama sebuah sekolah berasrama penuh di ibu negara selepas cuti beraya,” katanya dalam sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Tapah di sini semalam.

Kelmarin mangsa yang memandu kereta BMW ditemui dalam keadaan berkecai akibat digilis beberapa kenderaan yang melalui Lebuh Raya Utara-Selatan selepas tercampak keluar apabila kereta yang dipandu terbabas dan terbakar kira-kira 1.30 pagi.

No comments:

Post a Comment