Translate

Wednesday, January 1, 2014

D Nur tawar khidmat spa mesra muslimah

MOHD. AZLI ADLAN
azli.adlan@kosmo.com.my

IPOH  - Pusat kecantikan dan spa, D Nur  Beauty   House  di sini menawarkan perkhidmatan rawatan kecantikan yang mesra muslimah.

Pengusahanya, Norul Emasyitah Norman berkata, selain menyediakan ruang privasi kepada pelanggan, pusat kecantikan dan spa itu juga memberi penekanan kepada etika aurat sewaktu memberikan perkhidmatan.

"D Nur  Beauty   House  sedar kepentingan penjagaan aurat antara pelanggan dan pekerja spa biarpun sama jantina.

"Oleh itu, pelanggan khususnya wanita Islam tidak perlu risau sebaliknya merasa selesa mendapatkan perkhidmatan kecantikan dari hujung rambut hingga hujung kaki di pusat kecantikan dan spa kami," katanya kepada Kosmo! di sini baru-baru ini.

Norul Emasyitah menerangkan, D Nur  Beauty   House  yang terletak di bandar Meru Raya di sini menawarkan perkhidmatan yang lengkap seperti menggunting rambut, rawatan muka, kaki, kuku dan rambut.

Perkhidmatan urutan badan, solekan muka, mandi bunga, rawatan resdung dan mandi lulur turut ditawarkan.

Menurutnya, kesemua perkhidmatan tersebut menggunakan minyak aromaterapi yang sesuai untuk semua jenis kulit.

"Memahami pelanggan kami terdiri daripada pelbagai latar belakang sosial dan ekonomi, pakej-pakej yang disediakan adalah sesuai dengan bajet mereka iaitu antara RM19 hingga RM200.

"Antara pakej yang popular ialah rawatan resdung tanpa asap yang bukan sahaja tidak memeritkan mata pelanggan malah terbukti berkesan mengurangkan alahan," katanya.

Norul Emasyitah berkata, pelanggan juga boleh memiliki kad keahlian dengan kadar RM25 setahun. Ia membolehkan pelanggan menikmati diskaun antara lima peratus sehingga 20 peratus bagi setiap perkhidmatan.

Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi talian 012-5564 200 atau layari laman sosial Facebook di facebook/D Nur  Beauty   House   Ipoh .

No comments:

Post a Comment