Translate

Thursday, January 1, 2015

Butik SincerelyByUs tawar koleksi baharu

Oleh MOHD. AZLI ADLAN
azli.adlan@kosmo.com.my

SHAH ALAM - Butik tudung dan selendang kontemporari, Sincerely By Us (SBU) bakal melancarkan segmen baju wanita dan skirt terbaharu dengan label sendiri pada tahun 2015.

Pemiliknya, Noor Inora Putri Noorzainy berkata, pengenalan produk baharu itu bertujuan untuk mengukuhkan jenama produk dan memberi pilihan pelbagai kepada pelanggannya.

SBU terkenal dengan tudung dan selendangnya yang menjadi pilihan ramai kerana bukan sahaja dijual pada harga berpatutan malah mudah dibentuk dan digayakan mengikut kesesuaian penggayanya kerana tidak perlu digosok.

"Kami juga akan memperkenalkan lebih banyak rekaan terbaharu tudung dan selendang yang menggunakan kain chiffon crepe yang terlalu nipis atau tebal sesuai untuk Muslimah menutup aurat sepanjang tahun 2015," katanya.

Beliau berkata demikian kepada Kosmo! ketika mengadakan kempen jualan tengah malam di SBU Alam Avenue 2, Seksyen 16 di sini baru-baru ini.

Jualan promosi akhir tahun yang menawarkan diskaun sehingga 80 peratus bagi produk terpilih itu mendapat sambutan menggalakkan daripada pelanggannya.

Selain itu, SBU turut melancarkan tabung bantuan bagi membolehkan pelanggan butik terbabit menghulurkan derma yang akan disalurkan kepada mangsa banjir Pantai Timur.

Noor Inora Putri memberitahu, sebuah cawangan ketiganya bakal dibuka di Taman Air Kolam, Johor Bahru pada pertengahan Januari ini.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk keluaran SBU, boleh hubungi talian 03-55241806 atau layari laman web www.sincerelybyus.com.

No comments:

Post a Comment