Translate

Saturday, April 21, 2018

Idris dan Muhammad Pehimi membayangkan kekal pertahan kerusi Parlimen Besut dan DUN Jertih

BESUT - Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Idris Jusoh dan Pengerusi Jawatankuasa Pertanian, Industri Asas Tani, Perusahaan Perladangan dan Komoditi Terengganu, Datuk Muhammad Pehimi Yusof membayangkan mereka akan mempertahankan kerusi masing-masing pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14).

Idris merupakan penyandang kerusi Parlimen Besut manakala Muhammad Pehimi pula penyandang DUN Jertih.

Muhammad Pehimi yang juga Setiausaha UMNO Terengganu berkata, Idris kekal bertanding untuk mempertahankan kerusi Parlimen Besut yang dimenanginya pada PRU-13 lalu.

"Saya ada berita gembira, Tok Yeh (Idris) akan bertanding lagi di Parlimen (Besut). Dua tiga hari lepas saya dapat berita, beliau pergi ke Kuala Lumpur untuk mengambil gambar sebagai calon (PRU-14).

"Besut telah mendapat banyak manfaat daripada kerja keras Tok Yeh (sebagai Ahli Parlimen) apatah lagi kedudukan beliau sebagai Menteri Pengajian Tinggi," kataya ketika berucap pada majlis perasmian projek Transformasi Lebah Kelulut anjuran Universiti Sains Malaysia (USM) di Kampung Pulau Berangan, Jertih di sini hari ini.

Sementara itu, Idris sewaktu ucapan perasmiannya selepas itu pula membayangkan Muhammad Pehimi kekal mempertahankan DUN Jertih. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment