Translate

Wednesday, September 27, 2017

Pengusaha kedai runcit cedera parah ditetak

BESUT - Seorang pengusaha kedai runcit ditemui dalam keadaan cedera parah akibat ditetak sekumpulan lelaki di dalam kereta Honda Jazz miliknya dipercayai akibat masalah hutang di hadapan Klinik Sri Medang, Tembila dekat sini hari ini.
Dalam kejadian pada pukul 2.30 pagi itu, mangsa yang berusia 31 tahun ditemui dalam keadaan tidak sedarkan diri di tempat duduk pemandu kereta Honda Jazz itu.
Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Mohd. Zamri Mohd. Rowi berkata, sewaktu kejadian, lelaki itu dan anak lelakinya yang berusia tiga tahun dalam perjalanan pulang dari kedai runcitnya di Alor Lintang dekat sini ke rumah mereka di Taman Desa Gong Badang, Alor Lintang dekat sini.
"Kereta mangsa didakwa dipintas dua kenderaan pacuan empat roda berwarna hitam sebaik tiba di Jalan Besar Kampung Gong Badang, Alor Lintang dekat sini.
"Mangsa sempat menghubungi seorang anggota polis di Balai Polis Kampung Raja dekat sini untuk mengadu berhubung gangguan itu namun sebaik sepasukan polis bergegas ke lokasi tersebut, kelibat dan kereta milik mangsa telah tiada," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment