Translate

Monday, June 12, 2017

Tiga pemain tempatan perkuat jentera tengah T-Team

Oleh MOHD. AZLI ADLAN

KEMASUKAN tiga pemain baharu iaitu Mohd. Asrol Ibrahim, Ooi Shee Keong dan Syed Sobri Syed Mohamad dijangka dapat memperkuatkan lagi jentera tengah T-Team bagi menghadapi baki saingan Liga Super dan Piala Malaysia.

Pengurus T-Team, Datuk Mohamad Kamil Othman berkata, ketiga-tiga pemain yang berusia dalam lingkungan 23 hingga 30 itu diyakini dapat memberi variasi terhadap corak permainan pasukan berstatus kelab itu.

“Saya percaya ketiga-tiga pemain baharu ini akan memberi suntikan semangat kepada pasukan dalam mengharungi saingan Liga Super dan Piala Malaysia yang akan bersambung selepas sambutan Hari Raya Aidilfitri bulan depan.

“Kehadiran mereka juga bagi mengisi kekosongan di bahagian tengah yang sebelum ini dibarisi pemain Piala Presiden dan ia pasti dapat memberi kelebihan kepada ketua jurulatih (Rahmad Darmawan) dalam mengatur taktikal pasukan,” katanya.

Beliau berkata demikian selepas menyaksikan upacara menandatangani kontrak ketiga-tiga pemain itu di pejabat T-Team, Kuala Terengganu semalam.

Sebelum ini Mohd. Asrol dan Syed Sobri masing-masing bermain untuk Terengganu dan Me­laka United, manakala Shee Keong pula merupakan kapten MISC-MIFA.

No comments:

Post a Comment