Translate

Wednesday, April 26, 2017

T-Team tak akan biarkan Selangor berpesta

PENGENDALI T-Team, Rahmad Darmawan mengingatkan anak-anak buahnya agar tidak terus dibuai dengan kejayaan membelasah Kedah 5-0 baru-baru ini, sebaliknya fokus pada pertemuan menentang Selangor di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu malam ini.

Beliau berkata, Selangor adalah pasukan yang berbeza dan cabaran yang bakal dihadapi pemain-pemainnya kali ini juga tidak boleh dipandang mudah.

“Semua pemain perlu segera melupakan kemenangan kita tempoh hari (dengan Kedah). Saya bimbang ia bakal membuat mereka merasa selesa sedang­kan itu cuma salah satu perlawanan dalam Liga Super.

“Kita perlu bermula semula dengan perancangan dan taktikal baharu dan menjadikan Selangor sebagai mangsa seterusnya,” kata Rahmad kepada Kosmo! di Kuala Terengganu semalam.

Rahmad berkata, pada masa sama, beliau juga mahu anak-anak buahnya agar mengekalkan prestasi cemerlang seperti yang dipamerkan ketika menentang Perak­ dan Kedah sebelum ini.

Dalam perkembangan sama, beliau berpendapat Selangor yang kini menghuni tangga keempat liga merupakan pasukan yang mantap dan ia terbukti selepas skuad tersebut mengikat Pahang 2-2 di gelanggang lawan pada aksi sebelum ini.

No comments:

Post a Comment