Translate

Saturday, July 2, 2016

Penunggang Ducati Multisrada maut rempuh kereta

JERTEH - Seorang peniaga maut selepas motosikal berkuasa tinggi, Ducati Multistrada yang ditungganginya merempuh sebuah kereta Proton Persona di sebuah persimpangan tiga di Jalan Kota Bahru berhampiran Kampung Seberang Jerteh di sini semalam.
Dalam kejadian pada pukul 6.50 petang itu, Yunizi Md. Rasid, 36, meninggal dunia di lokasi kejadian akibat kecederaan parah di kepala.
Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Zamri Mohd. Rowi berkata, sewaktu kejadian, Yunizi yang menetap di Kampung Kiat Bunut Susu, Pasir Mas, Kelantan dalam perjalanan untuk bertemu dengan salah seorang kenalannya di pekan ini.
"Sampai di tempat kejadian, motosikal berkuasa tinggi yang ditunggangi mangsa gagal mengelak lalu merempuh sebuah kereta Proton Persona yang secara tiba-tiba memasuki persimpangan jalan.
"Mangsa yang terpelanting sejauh beberapa meter maut akibat kecederaan parah di kepala sementara pemandu kereta Proton Persona yang merupakan seorang wanita berusia 43 tahun tiada mengalami sebarang kecederaan," katanya kepada Kosmo! di sini hari ini. - K! ONLINE

No comments:

Post a Comment